mandag 12. november 2007

Svake menneske


Det er meg, det

Nå gjorde jeg det igjen.
Inn i en garnbutikk for å se, bare for å sjekke om det har kommet noen nye gratishefter.
Dette ble resultatet av min titting etter hefter.
At jeg i min alder aldri lærer.

Jeg er en sånn samler som må ha det meste av utstyr i tilfelle jeg skulle begynne å applikere eller jeg skulle finne på å lage noe patchwork. Masse annet utstyr har jeg også som jeg ALDRI har brukt.

Skjemmes gjør jeg å overfor mannen min , for han rister oppgitt på hodet av meg.

Meeeeen, hevnen er søt, jeg tok meg en tur i snekkerboden hans. DER var det verktøy der!!
Noen var ikke pakket ut engang, og det er lenge siden han kjøpte disse.

Fryder meg og gosser meg.

Men det må vi alle damer forstå at verktøy, det er viktig det, viktigere enn garn og hundre strikkepinner og annet div. utstyr til hobby.


Ha en god dag : )


3 kommentarer:

Anonym sa...

Hei Celina.Så trivelig å lese at det er flere som meg som bare skal ta en liten titt i garnbutikken, og så er det akkurat som om flere søte små nøstebarn tigger om å få være med deg hjem.Mannfolka må nå begynne å forstå at de små nøstene er like verdifulle for deg som verktøyet er for han.Det er bedre å ha ei kjærring som er glad i ull og ikke noe annet tull,he-he.

Lisbeth Bula sa...

Her var det koselig å komme på besøk!Og det med garn: ikke vær beskjemmet. Tenk på alle de andre idiotiske tingene vi kunne brukt penger på hvis ikke hadde garn dilla! Jeg er snart 50, men lærer aldre- og har bestemt meg for at det kan bare være sånn. Hoho!

Fairyfly sa...

oioi kjenne rmeg igjen :-)

Senest i dag faktisk...... men det var 25% avslag da (ok je jeg vet jeg var innom på lørdag og, men jeg MÅTTE bare!!!)

Og så har jeg slutta å røyka...så da er det kanskje ok?
Unskyldninger og unskyldninger!!!