lørdag 10. november 2007

Gårdsbruk



Vi er på let etter småbruk.

Vi har hest, hund, katt og ilder.


I dag har vi sett på dette gårdsbruket, men nå blir jeg virkelig i tvil.




I dag har vi en nydelig enebolig med hage, kort vei til jobb og skole
og kjøpesenter.
Alt er tilrettelagt for et perfekt og moderne liv.




Meeeen, så er vi glad i dyr, ønsker å holde på utendørs, ønsker å eie flere hester, rett og slett mer aktivt liv utendørs.Er ikke opptatt av kafeer og restauranter.


Jeg har ideer om å innrede koselig rom over hestene for strikkeklubb ol :)

Men jeg er såååååååå i tvil. Hele familien vil flytte. Gården er langt inni i skauen.


Skal jeg kjøpe gård. Hjeeeeeelp.

4 kommentarer:

Anonym sa...

FLYTT

Anonym sa...

Jeg har vokst opp på gård, og du får en nærhet til natur, familie og dyr på en helt annen måte. Ønsker deg og din familie lykke til med deres valg.

Anonym sa...

Vi ønskjer også å flytte frå by til bygd. No er eg så lei av å stå i kø og vi veit knapt kva årstid det er uten at vi reiser vekk. Eg synest du skal satse på skauen og dyra. Du vil også få meir tid til hobbyen din når det ikkje er anna som skjer. Vi sitter som regel inni husa våre uansett kor vi bor, så du kan likegodt sitte i skauen som i byen. Lykke til med valget.

Anonym sa...

Spør deg selv hvorfor du tviler....hvis det er angsten for det ukjente: hopp i dt:-D

...er det noe annet, så tenk litt til, men tenk fort!

Finner du ikke ut prøv å forestyille deg hva du vil føle hvis dere ikke får tilslag på gården.........lykke til!